onsdag, juni 29, 2011

Huvudvärk

Men oj vad det kan gå ibland ... igår hade vi fönsterputsare för första gången någonsin. Toppen, fönstren blev verkligen jättefina och skjutdörrarna i uterummet också. Så fina att jag gick rakt in i en av dem idag! Aj, aj och både glasögon och jag fick en rejäl smäll:( lite ont gör det ... huvudvärk kan komma plöstsligt.

Idag var jag i Ystad och fick tag i en ny gardinstång till sovrummet:) Nu ska bara den och gardinerna på plats också, får bli helgens projekt. Sen kommer bilder på resultatet. Kikade också in i Sova butiken för att se om det fanns något fint överkast, de har ju rea! Men varför hamnar jag alltid på avdelningen med Lexington??? Jag har hittat favoriten, men den fanns inte där, ett helt vitt med smalrandig ljusblå/vit baksida. Kan också tänka mig det helt vita, klassiska bäddsetet - total kostnad till en dubbelsäng är ungefär lika med en veckas charterresa för en person ... vill ha, vill göra annat, vill ha, vill göra annat ... fortsättningen följer:) mer huvudvärk.

Vädret idag var alldeles underbart och jag hann med en liten slapp stund på terrassen också:) Fick nya numret av tidningen Isabellas häromdagen och har haft fullt upp ända tills idag, men nu äntlgien fick jag slita av plasten och få njuta av lite inspiration.


Litet arrangemang i vårt uterum, foto Suz och redigering Sofie

Fick de urgulliga trädgårdshandskarna i födelsedagspresent av min kusin, men jag har inte kunnat använda dem än. De är ju så himla söta! Röda med vita prickar och kommer från Nelson Garden. Måste få njuta av dem så där rena och fina lite till, medan jag sliter upp de gamla.


Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz