lördag, juli 16, 2011

Svårt att kommentera

Halloj alla bloggare och läsare! Är det mer än jag som har problem med att lämna kommentarer på vissa bloggar? Har också förstått av någon läsare att det inte verkar fungera med annan identitet än Anonym när man vill lämna kommentar på min blogg. Jag har ändrat inställning nu och låter kommentarsfältet komma i popup ruta ... på de bloggar jag försökt lämna kommentarer fungerar det bara att få in min profil på de som har denna popup ruta, eller om jag lämnar den från min mobil?! Märkligt ... eller hur?
Grymt tacksam om ni ville prova:) Har också hört att när jag länkar inlägg till facebook, så öppnas inte min blogg. Det är ju en besvikelse, vill ju gärna ha lite läsare som följer mig:) Hör gärna av er på något sätt (om inte annat så anonymt), vill gärna prova olika lösningar.

Har ni sett så stor jordgubbe jag hittade? Sofie fick äta den och hon intygade att den faktiskt var god, vilket inte alltid är självklart:) Tyvärr har jag inte hittat den här sorten fler gånger, de var fantastiskt saftiga och goda och alldelese röda rakt igenom hela bäret. Har tappat bort namnet, vilket inte är ovanligt för att vara mig ...


Foto: Sofie J

Ha en underbar sommardag!

1 kommentar:

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz