tisdag, augusti 02, 2011

Besök på Biskopsgården

Måste bara tipsa om ett mysigt ställe vi besökte på vår tripp till Uppsalatrakterna! Det heter Biskopsgården och ligger i Bälinge, en ort strax norr om Uppsala. En underbar liten butik med inredning och kläder i den lantliga stilen. Jag har lagt en länk, så ni kan klicka på namnet för att komma till deras hemsida.


Se, så söta små paket man fick sina inköp i!

Jag ville köpa nästan hela stället med mig hem! Och just nu hade de rea till råga på allt ... suck, min klädbudget är fullständigt spräckt. Både Sofie och jag hittade små fynd och Sofie var eld och lågor när vi åkte därifrån - nu måste du ta och skärpa dig mamma, kan du inte ta och öppna en sådan butik! Och visst, drömma kan man ju alltid göra:)


Mina fynd!


Line of Oslo

Man ska hålla drömmar levande;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz