fredag, augusti 26, 2011

Inspiration























Jippie, IKEA-katalogen 2012 har kommit:) En stunds skönt bläddrande hjälper en bloggare som försöker bli lite piggare efter en tråkig feberomgång. Alltid lika kul att se vad som är nytt för året. Många smarta kompaktlösningar är nog det största i år. Inte för att vi har jättebehov av det, med våra 167 kvm, men det är kul att se nya idéer och inte var det brist på saker man vill ha:)

Lite andra tidningar har det också bläddrats i och igår plingade det till i min mobil, ditt paket från H&M har kommit stod det ... vad roligt, synd bara att jag inte var i form för att hämta det:( Men imorgon ska jag nog orka pallra mig iväg och göra inköpen för nästa veckas matsedel och hämta mitt paket - nya sängkläder i vitt, tvättat linne:) och en sängkappa till Sofies säng. Spännande! Foto kommer här framöver.

Härligt med inspiration, snart är jag pigg igen:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz