söndag, augusti 14, 2011

Mysig söndag























Började dagen med att ta en liten joggingrunda i skogen och sedan fixade jag brunchpannkakor åt familjen. Nåja, Per gräddade färdigt medan jag tog en välbehövlig dusch. Regnet har hängt i luften hela dagen och jag kände att nu, eller aldrig ... hugg tag i syprojekten!

Har fixat mönster och klippt till en klänning idag och tänker ta första bästa lediga stund att börja sy ihop den i veckan:) Alltid spännande när man ger sig på att ändra lite på mönster, men jag har tagit lite mått på en favoritklänning i garderoben och sedan får vi se hur det blir. Ska inte lova någon bild, men hoppas att jag kan visa upp den här när den är klar.

Nu är det dags att fixa lite kvällsmat och ikväll blir det en ljummen biffsallad, som jag aldrig provat göra förut. Blir det gott så kommer jag tipsa här på bloggen.

Deppa nu inte alltför mycket över att det är måndag imorgon;)

Ha en skön söndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz