onsdag, augusti 31, 2011

Onsdagslyx

Fast kan man kalla det lyx att städa;) Nåja, är väldigt nöjd med att kunna ta lite flexledigt i eftermiddag! Kör en städning à la intensivstil, effektivt som bara den, så att jag ska hinna med lite annat oxå:)


Victoriaplommon från egna trädgården gör väl vem som helst glad!

En stund vid symaskinen ska jag ha idag! Det står på prioriteringslistan jag jobbade med igår. Vad det står mer? Miljoner saker känns det som, nu återstår bara att få någon balans i den. Hur det nu ska gå till, dagarna bara försvinner i ett schwiss ... man kan ju inte bara göra roliga vill-göra grejer. Men lite fler än tidigare kanske, måste tänka och längta efter det när jag sitter på den slitna, gamla tråkiga bussen hem. Istället för att säcka ihop av trötthet och bara precis orka måste-sakerna när jag kommer hem. Kanske jag skulle ta initiativet till en dag i veckan där jag vägrar laga mat;) Ja, ja vad är väl en bal på slottet ...

Se upp dammråttor, nu är jag på gång!

1 kommentar:

  1. ÅÅååååå plommon, finns det något godare? Ren och skär njutning när man får plocka en hög med sådana och sätta tänderna i!

    Tack snälla för den fina kommentaren på min blogg! Du ska veta att det värmer och jag blir så glad av den :D.
    Ha en underbar dag!! Kram till dig
    /Caroline- St Heaven Street

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz