tisdag, augusti 30, 2011

Tisdagsfunderingar

Höst och liksom lite nystart efter sommar och semester, eller? Åtminstone så länge man har barn hemma och en ny termin börjar för dem, så tror jag det kommer kännas så ... och sen också kanske. Det dimper ju alltid ner lite broschyrer med nya kursstarter för allt möjligt vid denna tid. Jag vill också göra något nytt! Blir extra sugen nu när Sofie kommer hem och berättar allt nytt om sin nya skola.

Men vad vill jag då? Just det - jag skulle ju göra en prioriteringslista först:) Det får bli första planen, förutom det där med att stressa mindre, motionera mer, äta bättre och att ta stunder att bara vara här just nu. Det jag alltid tänker, försöker utföra och ofta har dåligt samvete för, hm.























Se så fin lagerbuske vi har!

Så kvällen får bli fortsatt fundering och prioriteringslista. Nu ska jag laga italiensk kyckling och tänka lite på mina föräldrar, som är i Italien.

Ha en härlig tisdagskväll:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz