onsdag, september 28, 2011

Ny hobby

Vänskapsarmband



Hittade en ny hobby på bloggen Lyckoslanten och nu är jag "hooked" så att säga ... det här är jättekul:) Ok, kanske barnsligt men då säger vi som så - jag har barnasinnet kvar:) Och googlar man på detta ämne så får man hur mycket träffar som helst och instruktionsvideor och you name it!

Av bara farten (när jag var på Panduro Hobby ... farligt, i stil med bok- och klädrea ;)) så hittade jag makramétekniken också. Kul även det, så nu behöver jag aldrig ha en sysslolös stund. Som om dom nånsin existerar! Men ändå, jag spar åtminstone kalorier. Lite svårt att hålla på att stoppa i sig något när man har händerna fulla med trådar.

Aldrig mera sysslolös ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz