onsdag, september 28, 2011

Solenergi



Jag tror banne mig att jag har en solcell i mig ;) för det verkligen märks i kroppen när jag får gå ut på en rejäl skogspromenad efter jobbet och få massor av sol på mig. Låt vara att det var kvällssolen som jag njöt av igår kväll, det var en helt underbar kväll! Mobilen åkte upp och ner ur fickan hela tiden, det fanns så mycket fint att föreviga på bild. Synd att jag inte lånade dotterns kamera med mig ut:(

Här ovan ser ni ett axplock av mina mobilbilder från igår ... vildsvinens framfart är grotesk, de vänder upp och ner på en skogsväg på ett kick. Fick lite bråttom när solen började dala, ville inte möte någon fyrbent med tryne.


 

Vågskvalp vid Tockarpsbadet
Tro sjutton att jag kunde vända den rätt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz