måndag, oktober 03, 2011

Klänningen är klar!


Då har jag äntligen fått ihop mitt syprojekt :) Härligt! Men vad tänker ni säkert, är hon tokig - det är ju en sommarklänning!!! Ja men visst, det bär ju snart iväg till Cypern och där är det lite varmare än här hemma har jag hört. Men jag tror visst att jag kan ha användning för klänningen även senare i höst. Med mörkbruna tights, stövlar och en grov kofta. Eller vad tror ni?

Ni får ursäkta bildkvaliteten, är inte så bra på att fota mig själv (föredrar ju faktiskt att inte vara med på bild egentligen) och dottern var inte hemma för att hjälpa till med uppdraget.

Härlig känsla när man skapat något själv :)

1 kommentar:

  1. Ser jätte fin ut. Klart di kan få anv för den här hemma med.

    Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz