måndag, oktober 03, 2011

Ystad, en lagom stad


I helgen var det underbart väder i Skåne, rena sommarvärmen! Så jag passade på att leka lite turist i min lilla favoritstad på hemmaplan - Ystad. En precis lagom stad för min del, lagom stor, lagom mycket kullersten, lagom mycket folk och lagom mycket butiker (nåja, det var kanske att ta i, det är roligt med variation och många små butiker så det finns plats för fler ...).

Det kändes konstigt att gå omkring med kameran på magen i det som nästan är en hemstad för mig. Jag har bott här i ett par år på 80-talet och gick både högstadiet och gymnasiet här. Men så är väl livet för en bloggare. Hur ska mina läsare annars se hur jag har det omkring mig.

För jag har faktiskt några läsare, det dyker upp någon ny då och då och jag blir så glad :) Fantastiskt kul! Det värmer så otroligt att höra ifrån er! Tack, gulliga ni! Nu börjar jag få lite kommentarer och fler spännande bloggar att läsa, jättekul!


Varma hösthälsningar från Skåne:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz