onsdag, november 16, 2011

Fler nya inköp och en liten julmarknad























Zinkhus från Living and Room (homepartyt jag var på för ett tag sedan). Lovade ju visa mer av det jag inte kunde låta bli att köpa:) Ja, det är samma hus men färgerna kan bli så olika när man tar foton och eftersom ni, än så länge, får hålla tillgodo med oredigerade bilder från mig så får vi stå ut med det. Verkligheten, som mitt öga uppfattar det, skulle jag vilja påstå ligger något mitt emellan dessa två bilder.

Vill ni se mer av Living and Room, klicka här.


Här är ett smakprov ur deras julsortiment, bild hämtad från nätet via Google.

Har ni provat Blossas glögg för 2011? Vi har inte hunnit med att provsmaka, men till helgen kanske. Annars är jag ett stort fan av glögg från Sövde Musteri (klicka gärna på namnet för att komma till deras fina hemsida). En helt alkoholfri äppelglögg, men går alldeles utmärkt att spetsa till med lite Calvados om man vill det. Passar också på att slå ett slag för julmarknaden som hålls på Sövde Musteri den 26 november mellan 09.00 och 14.00. Hög mysfaktor utlovas!

Det lackar mot jul ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz