söndag, november 13, 2011

Förhandstitt


För ett tag sedan var jag på ett homeparty med heminredning. Spännande att se vad Living and room hade att erbjuda! Sen är det ju alltid kul att se hur andra bor ... medbjuden till min kusins kompis, så där hade jag aldrig varit även om vi träffats många gånger under årens lopp. Alltid roligt att se om inredningsstilen stämmer med vad man själv målat upp för bild när man träffat människor:) Eller ni svävar aldrig iväg i tankarna och funderar hur andra har det hemma!? Jo, visst gör ni det ...

Som vanligt när jag är inbjuden till events som innebär att man kan gå hem med en beställning på fickan, så hade jag naturligtvis stålsatt mig för att vara väldigt kritisk! Höll det? Pyttsan, vad trodde ni? Här ovan ser ni en förhandstitt på vad jag packade upp i fredags, en stor bullig glasburk med porslinslock - perfekt till pepparkakorna som den trevliga och inspirerande Pernilla sa (hon som höll i själva försäljningen). Javisst, jag föll som en fura och bestämde mig på studs för att i år ska jag till och med baka pepparkakorna själv ... det har varit en paus med det, tiden har inte velat räcka till men nu så ta mig sjutton. Det har dessutom ramlat flera nya pepparkaksrecept över mig, så det är bara att börja pröva sig fram. Det lär få plats måååånga sorter i den burken vill jag lova.

Kommer fler glimtar av vad jag köpte snart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz