lördag, november 05, 2011

Nedräkningen har börjat

























Visst är det underbart med mossa?! Mjukt och grönt, ser sådär fluffigt som en mjuk filt. Det är härligt att gå ute i skogen och njuta av allt naturen har att erbjuda. Jag njuter verkligen av att ha möjlighet till det och ha det på så nära hand, kan ju faktiskt bara ta på mig och promenera ut ur vår lilla by och så är jag i skogen, vid sjön! Underbart och måste uppskattas, men tas väldigt lätt för givet. 

Nu när jag pendlat så mycket de sista åren har höstarna känts mycket tyngre. Det är mörkt när man åker till jobbet och mörkt när man kommer hem. Så nu har nedräkningen börjat! Om två veckor börjar jag på mitt nya jobb och då kommer jag hinna hem innan det mörknat:) Ja, åtminstone de flesta dagarna ... härligt att få möjligheten att njuta av naturen mitt i veckan också. Och det finns inga ursäkter för att slippa motionera;)

Att njuta av naturen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz