söndag, december 04, 2011

???


Ja, just det ... ??? Det är så jag känner varje gång jag öppnar ett nytt mail med "ledtrådar" från mannen.

Minns ni att jag berättat om att det ska bli en överraskningshelg? Jag vet bara att jag ska boka en viss helg och sedan har jag fått lite ledtrådar som t ex. att det har med bil, tåg och flyg att göra, men inte båt. Han "tror" inte vi varit där! Man kan kanske shoppa, det beror på ... (beror på vad då, jag kan alltid shoppa;) såvida det är stängt naturligtvis, då får jag nöja mig med fönstershopping). Behövs pass? Går utan. osv. osv

Det finns också bilder bland ledtrådarna, en vandrare, en bild på en soffa och texten "Borta bra, men hemma bäst", en bild på en person som tränar med hantlar, tärningar, en person på en scen, ett dansande par, paket/julklappar, en fruktansvärt risig bil (vilket vi inte har).

Vad jag tror? Min första gissning var att vi skulle åka till Göteborg, bo på hotell en natt (och en natt hemma med tanke på ordspråket), gå på julmarknaden på Liserberg, kanske se någon show eller dylikt. Men det stöp ju när ledtråden med att vi inte varit där dök upp. Dessutom har vi bara 30 mil dit och ingen som helst anledning att flyga, möjligen tåg.

Så jag hoppas på fler ledtrådar och det ska gå upp ett Liljeholmens, känner mig urkorkad!

Blir ni klokare? 

PS. Citrusfrukterna på bilden får symbolisera att det är förkylningstider här hemma och det är nyttigt att äta mycket citrus då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz