tisdag, januari 10, 2012

Fortsatt iver


Lika bra att smida medan järnet är varmt ... den här dagen innehöll fortsatt effektivitet från min sida :)

Jobbat, tvättat några maskiner tvätt, fixat kvällsmat, plockat undan tomtarna och så har vi kastat ut granen ikväll. Hann också ta en underbar powerwalk i skogen. Vi hade lite solsken i eftermiddags när jag kom hem från jobbet och valet var inte svårt, en tur i friska luften går alltid före crosstrainern! Och sol till på köpet, den är ju rätt svårfångad nu för tiden.

Igår kom det mail från Zelected by Houze! Mer info väntas i slutet på veckan och jag håller på att spricka, det ska bli så spännande att få se kollektionen!:) Så fort jag får möjlighet kommer jag visa en del här på bloggen.

Hoppas nystartstrenden håller i sig:)

1 kommentar:

  1. Skönt med såna effektiva dagar! Men kom ihåg att ta det lugnt också så du får balans i tillvaron :)
    Kram.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz