tisdag, januari 24, 2012

Något superfint



Jag har fått en en Liebster Blog Award av fina Lotta med den härliga bloggen Min plats i solen :)


Jag blev naturligtvis så himla glad, det värmer något otroligt mycket och så här fint skrev hon om mig och min blogg:

 "Suz, som är ganska ny i bloggvärlden men som har virvlat in som en härlig och energifylld fläkt och som berikar denna bloggvärld med fina, kloka och intressanta inlägg om livet i stort och smått. Dessutom med ett stort hjärta och en värme som gör en så glad. Välkommen till denna härliga bloggvärld Suz och jag ser fram emot att få följa dig under lång tid framöver. Din röst behövs här i bloggvärlden!"

Nog förstår ni om det kom en liten glädjetår i ögonvrån när jag läste detta! Stolt och glad är jag så det räcker och blir över och TACK du söta fina Lotta för dessa fina ord!
Att bara komma med i denna digra samling av vackra, fina och inspirerande bloggar är mycket hedrande och nu har jag ytterligare några nya att läsa in mig på, alltid spännande :)

Nu blir det min uppgift att välja fem bloggar som jag vill ge en Award, inte helt enkelt att välja kan jag säga - det finns så många och jag måste fundera ett tag!

Ha en skön tisdagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz