torsdag, januari 26, 2012

Nu ska ni får höra ...

Helgens snöfall som faktiskt finns kvar!

 ... har just inget att visa, ÄN!!! Men nästan femtiotvå kilo heminredningsartiklar är på väg till mig nu! Ni förstår nog hur jag känner mig, eller hur? Bara nu inte Posten slarvar bort något paket. Var ska jag göra av alla grejerna? Tänkte inte på det (fniss). Och jag misstänker att jag måste hämta dem på mitt utlämningsställe, det blir ju en upplevelse - hoppas det finns en vagn att låna :)

Jodå, snart kör vi igång så det ryker och vårkatalogen finns på nätet, ni hittar den här.

Visst blir det lite trångt i min pysselhörna, men just nu har jag faktiskt ingen annan idé om var produkterna ska få husera när jag inte är på språng med dem. De får slåss med crosstrainern :)

Kommer bilder snart!

1 kommentar:

  1. Låter spännande Suz! Det lär bli en syn när du ska hämta ut paketet/pakteten!!
    Önskar dig en fin fredag imorgon!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz