onsdag, februari 08, 2012

Det går över förväntan


Vilken flygande start jag fått med min hobby! Mina första två visningar har blivit hur bra som helst :) Nu är det ju väldigt fina saker, som allra bäst talar för sig själva ... men något lite har jag kunnat guida och tipsa om på mina första darriga steg i homeparty-världen.

Det är en del att sätta sig in i och jag både ringer och mailar huvudkontoret, stup i kvarten tycker jag, men det är väl så det ska vara i början - plus att nu är ju jag en sån som vill ha allt klart för mig från början!

Ha en go' vecka alla vänner där ute!

7 kommentarer:

  1. Kul att det går bra för dig! Känner igen det där med att vilja ha koll på läget ;)
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Homeparty...Vad du är modig :) Vet inte om jag någonsin skulle våga det. Men det är klart, det blir annorlunda när det handlar om ett stort intresse man har och något som man verkligen tycker om. Tror säkert att du är en väldigt duktig på homepartyförsäljning :)

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Spännande att jag hittat till din blogg eftersom vi är i liknande bransch. Du med inredning och jag med hälsa! Jag kikar definitivt in flera gånger!

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Tack för ikväll Suzann! Hoppas att dottern och mannen gillade frisyren!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! Jag hittade inte er när jag skulle gå :(
      Jag mötte upp dottern och hennes kompis inne på stationen och hon reagerade inte ens på min "styling", men tyckte det var jättefint när jag undrade. Mannen sa "Vad är det där för frisyr???" så han dissade helt klart den. Men som jag sa, brukar inte ha håret så bakåtstruket så det kändes jättekonstigt!
      Kul att du hittade hit, hoppas du tittar in fler gånger :)
      Ha det gott!

      Radera
    2. Gå på dotterns reaktion!!
      Och du jag hittar dig inte på fejan! Kan du hitta mig?

      Radera
    3. Nej, hittar inte dig heller!

      Radera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz