söndag, mars 11, 2012

Ännu en "Absolut Favorit"

Nu är de ännu busigare och doftar underbart!

Här kommer ett recept till från mina favoriter ... som också varit med tidigare, hittas här. Nästa gång ska ni få något som jag inte haft med tidigare, men det är just det jag sysslar med nu och så snopen jag blev när jag skulle gå ut och sätta mig i den soliga hörnan! Himlen täcktes helt plötsligt av gråa moln och nu är det helt mulet ... men det blev en skön stund i middags i varje fall :)

Men att sortera recept kan jag göra var som och det är min huvudsyssla idag och ni ska tro jag hittar mycket som verkar gott och ska provas på och så några gamla skatter som legat och gömt sig där i högen!

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Älskar de där nästan på skrynkliga tulpanerna, så mycket finare än de vanliga:) Ha en härlig dag du rara:)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz