tisdag, mars 20, 2012

Min fina familj grattade mig

Min fina födelsedagspresent!

Igår uppvaktade mina älsklingar mig på morgonen med det här fina armbandsuret :) Syns inte alls att de vet att jag gillar det stilrena, eller hur? Nu hör det till saken att jag önskat mig en lite billigare variant och så har de gullungarna varit och köpt den här fina klockan till mig - älskar dem!

På kvällen bjöd de mig på middag på restaurang och håll i er nu, för nu kommer det något väldigt exotiskt :) :) :) .... sitter ni? Håller ni i er? Jo, så här är det - vi var på Leffes grill i Blentarp! Jag vet, det låter fullkomligt galet, eller hur! Sitta och äta en mysig födelsedagsmiddag på något som låter som ett gatukök i en liten håla som många av er förmodligen aldrig hört talas om! Men sanningen att säga så är det länge sedan jag åt en sådan god Clubsandwich! Stället har nästan precis öppnat och när man kommer in så kastas man tillbaka till 50-60-talet, med vinylskivor på väggarna, röda skinnsoffor, Coca Cola-stil och det är i princip bara jukeboxen som saknas. I högtalarna hörs mycket gamla Elvislåtar, blandat med Bon Jovi och Flogging Molly. Långt ifrån högdragna kypare och pyttesmå saker på enorma tallrikar, det kan jag intyga, men det kan jag också vara utan. Härligt när man kan lämna ett matställe glatt överrraskad samt hela familjen är mätta och belåtna, inga missnöjda miner här inte :)


Sen var det ytterligare ett plus att vi hann hem och njuta lite mer av de vackra rosorna jag fick på bröllopsdagen förra veckan. Alla blommorna står kanske inte riktigt lika stolta längre, men de är vackra ändå!
Bamsekram till min fina familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz