måndag, maj 14, 2012

Tillväxt

Vårt Bornholmsfikon i uterummet

Kanske inte bara fikonplantan och dess frukt som står på tillväxt? Kanske gäller det även lilla mig och mina funderingar ... måste mogna och landa lite, ta reda på mer fakta, innan det blir allvar.

Jag hade ju lite små saker för mig sista veckan i april, som jag aldrig berättat mer om. Ett event som satte mycket tankar i fart var Starta Eget-caféet som Nyföretagarcentrum ordnade på Ystad Teater. Mycket folk, mycket utbyte och många tips är en bra sammanfattning. Bra, informativa broschyrer fick jag med mig hem och de börjar bli lite tummade nu ... fortsättning följer;)

Sen passade jag på att besöka Ordonnance i Ystad, en alldeles bedårande butik! Där fanns så mycket jag ville ha med mig hem att det slutade med inget alls, den gången. Jag kunde helt enkelt inte bestämma mig! Men återbesök blir det definitivt:) Tack fina Anna, med bloggen Bokcaféet i byn, för tipset om butiken!

Ha en fin vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz