fredag, juli 20, 2012

Snabbvisit


Snabbvisit gör humlorna i blommorna och det gör också jag här på bloggen. Nu är det väldigt nära semester! En halvdag till så är det dags :)

Jag har varit lite sällsynt här sista tiden, lite dåligt med tid och inspiration och så får det bli ibland. Det är ok att välja andra saker före emellanåt. Men tusen tack för era fina kommentarer - de värmer och gör mig glad ända in i hjärtat! Jag kikar in hos er också, men det blir tyvärr inte alltid någon kommentar. Som sagt - inspirationen och orden är inte alltid på plats.

Kanske blir jag lite flyktig besökare några dagar framöver - vi får besök av våra fina vänner och då blir det oftast inte tid över för något "datorhäng", det prioriteras ju i varje fall inte av oss vuxna!

Ha det fint alla vänner!
Kramar från Suz

1 kommentar:

  1. Njut, ha det så skönt och koppla av. Datorn finns kvar ;)

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz