onsdag, augusti 29, 2012

Mitt-i-veckan-dag


Så var det onsdag och dagarna bara flyger förbi ... idag har vi sommarvärme igen och nu ska jag ta mig en stund med den där boken, sätta lite idéer på pränt. Förmodligen är de alldeles för galna eller idiotiska för att någonsin nå genomförande, men de kan föda en rimligare idé som går att förverkliga:)

Vankar också omkring lite otåligt de här dagarna. Problemet? Antingen fullmånen eller det faktum att nu är nya kollektionen på gång från Zelected by Houze. Fullmåne är det på fredag, men när kommer alla fina höstgrejorna???

Nu solen på terrassen och något svalt att dricka plus lite frukt. Mm, vi har melon i kylen. Mums!

Ha en fortsatt fin vecka!

2 kommentarer:

  1. Kul att jag hittade din fina blogg, hit kommer jag gärna tillbaka! Är det fullmåne på fredag? Då ska vi ut och äta vid Vätterns strand med jobbet, hoppas på klart väder:) Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Åh tack snälla snälla du för din kommentar och en blomma till dig! Du förstod vad jag menade :) Hösten är annars min favorit årstid och har alltid varit. Men jag vill ha den höga klara luften och alla vackra färger och solen. Nu regnar det och vi har haft nollgradigt flera gånger på nätterna. Inte kul att behöva skrapa bilrutan på morgonen, redan nu.

    Vi har så lång vinter här och med den sena vår som var och enormt dåliga sommar, iaf få soldagar, känns det inte lika roligt med hösten. Än så länge. Jag vet ju att de kommer de där underbara höstdagarna också. Men vi har för lång vinter som sagt...Även fast jag har haft en jättebra semester och bästa sommar på länge har jag nog inte hunnit ladda batterierna ordentligt. Jag får försöka ladda dem på annat vis :)

    Låter intressant med bok och att sätta idéer på pränt. Blir nyfiken på vad du gör. Jag har också lite såna tankar. Blir nog kanske bra med vinter ändå. Då kan jag sitta inomhus, äta gott och fundera på mina idéer ;)

    Ha en bra torsdag!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz