söndag, september 23, 2012

Söndag med lite av varje


Det blev en söndag med lite av varje. Som sovmorgon, lång sådan(mmm). Som amerikanska pannkakor till brunch (så kan det gå när man tar en snabb sväng inom några bloggar). Som lite soffhäng med inspelade bak- och matprogram (skulle aldrig i livet tävla!). Som trädgårdsarbete när solen tittade fram efter någon liten regnskur (skönt med lite frisk luft). Som hemmagjord pizza (nej, den blir aldrig som köpt, synd att vi inte orkade sätta igång grillen idag - där blir den suverän). Som ett par bokningar av ZbH-visningar (jag blir så glad!).

För er som vill se lite julkollektion - klicka på länken till höger, Christmaz Magazine 2012 :)

OBS! Ni glömmer väl inte min lilla tävling? Oavsett om ni brukar kommentera eller inte, släng in ett litet tävlingsbidrag om ni vill! Klicka på länken till höger, med de små husen.

Önskar er en fin start på kommande vecka!
Kramiz

3 kommentarer:

  1. Söndag med lite av varje är jätteskönt! Låter skönt Suz

    Jag drömmer om tunna svenska pannkakor...;)

    Ha en fin början på veckan!

    Kram!

    Ps. ska kika på Christmaz Magazine 2012!

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig söndag. Precis så där lagom skön som den ska vara. Jag ska helt klart klicka på huset och vara med och tävla. Inte för att jag brukar vinna men man kan ju faktiskt aldrig veta.

    Ha det underbart.

    kram dorro

    SvaraRadera
  3. Låter som en helt ljuvlig söndag Suz. En söndag helt i min stil. :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz