onsdag, november 14, 2012

Trädgårdsbestyr

 
I helgen tömde vi krukorna, satte ut några plantor i trädgården och fick på så vis iordning det sista i trädgården. Kanske behöver vi ta en omgång löv till, men jag hoppas på det bästa.
 
Känns skönt att ha detta gjort. Hade nu inte jag gått och däckat, så hade krukorna varit inne i vedboden också!
 
 
Till och med vårt fina fågelbord är uppe:) Vi har ju haft några frostnätter, även om det blev varmare nu igen. Är så mysigt att sitta inne i soffan och kika på alla småfåglarna. Brukar faktiskt dyka upp en hel del!
 
Hoppas ni har en bra onsdag. Jag känner mig något bättre, men tar det lugnt och låter kroppen vila idag också. Försöker läsa, titta på tv och annat stillsamt ... vill helst få en god natts sömn och det tvivlar jag på att jag får om jag somnar och sover hela eftermiddagen också!
 
Nu blir det strax te ... igen;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz