söndag, december 30, 2012

Förändringarnas tid

 
 
Någon av er därute kanske undrar varför jag har tagit bort Zelected by Houze bilden under min header? Och alla länkarna i högerspalten.
 
Efter ett år som konsulent har jag, efter mycket beslutsångest, bestämt mig för att sluta med det här uppdraget. Det har varit lärorikt och spännande, men också otroligt energikrävande. Kanske hade jag resonerat helt annorlunda för sådär 20-25 år sedan, men idag säger kroppen ifrån. Det är slitigt att packa och packa upp och släpa in och ut på kollektionen och även om jag har tyckt det var vansinnigt roligt att få duka fram alla fina heminredningsdetaljer, så känner jag att det är rätt för mig att lägga det här på hyllan och se det som en god erfarenhet jag skaffat mig.
 
Det här året har även givit mig mod att ha egna idéer om hur jag vill att saker ska genomföras, därför tar jag steget ut i det okända och kommer igen - på ett eller annat sätt. Än så länge är det bara på idéplanet och jag har ju mitt "vanliga" jobb också att sköta. Ni som följer mig här på bloggen kommer få veta, när jag är redo:)
 
Är ni kunder och känner er övergivna behöver ni inte vara oroliga, det går jättebra att ta kontakt med Zelected by Houze kundtjänst, www.zbh.se. De ser till att ni får kontakt med en annan konsulent och kan beställa varor eller boka visningar. Ni ska ha stort tack för att ni har stöttat mig det här året!
 
Mot nya utmaningar!

6 kommentarer:

  1. Lycka till med dom nya spännande besluten och ett härligt Gott Nytt År! Kram Anita

    SvaraRadera
  2. Du är en klok kvinna Suz som lyckas följa såväl ditt hjärta som huvud. Säkert väntar det andra spännande projekt för dig framöver!
    Kram igen!

    SvaraRadera
  3. Vad spännande det låter!! Önskar dig all lycka!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad bra du gör det för dig själv. Man ska lyssna på sin kropps signaler och inte göra mer än vad man mäktar med. Ser fram emot att höra om dina nya planer. Förstår att du har roligt nu med dina planer. Det brukar i alla fall jag ha när jag smider nytt. Lycka till!!

    kram kram

    SvaraRadera
  5. Låter som ett klokt beslut. "När man stängt en dörr, öppnas en annan". Lycka till!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  6. Du är så klok vännen som lyssnar till både hjärta och kropp. Saker och ting måste kännas bra på alla plan.

    Ser med spänning fram emot kommande Suz-projekt. Jag tror på dig och kommer att heja på dig hela vägen. Det vet du.

    Lycka till!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz