onsdag, januari 16, 2013

1000 bitar på plats

 
Då har vi vitt igen. Och galet kallt för oss i Skåne, -17 i morse!
Fångade en liten minitapp på fågelbordet i eftermiddags.
Det är vackert ... och ljust.
Men när jul och nyår är förbi tycker jag att vintern är överskattad.
Fast det är klart, mysigt att elda i spisen och tända ljus.
Krypa upp i soffan och dricka hejdlösa mängder te.
Och så en liten stund vid pusslet. Så plötsligt har alla bitarna hittat hem.
 
 
Alla tusen bitarna har fallit på plats och det uppstår blandade känslor.
Glad och stolt att ha klarat det, men lite nedslagen av att det redan är klart.
Imorgon ska jag klara att flyga!
Tack söta ni, för all pep ... jag ska tänka på era värmande ord
 
Vi får se om jag kan fixa något inlägg från hotellet imorgon kväll:)
Annars hörs vi till helgen ...
 
Ha det fint!
 
 

6 kommentarer:

  1. Klart du klarar av att flyga! Tänk vad mysigt du ska ha på mässan! Njut för mig med.

    Och fina vinterbilder har du tagit också!

    Kramar

    Nettan

    SvaraRadera
  2. Ha det så roligt! Flyga kommer du klara galant.

    kramar, dorro

    SvaraRadera
  3. Kikar in från Lottas blogg.
    Vad kallt ni har brr, tycker vi har kallt, men ni hade några mer minusgrader. Ha en trevlig resa.

    SvaraRadera
  4. Hoppas din flygtur gick bra!
    Ha en skön helg!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  5. Jag tycker de är härligt att det kom snö igen. Det var så grått och slaskigt här. Fast det är lite för kallt tycker jag. Nu får de gärna vara snö ett tag och sen poff, försvinner allting och våren kommer. Kram

    SvaraRadera
  6. Å Suz, det kommer gå finfint!!

    Njut av mässan och allt fint du kommer få se.

    Dina bilder är underbara.

    KRAM

    Lotta

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz