söndag, mars 03, 2013

Drömmar om sol och bad

 
Den här bilden har dottern hittat på tumblr.com ...
 

 
... sen hittade jag lite lyx (drömma kan man ju).

 
Hör ni? Känner ni?

 
Lite mer lyxdrömmande:)

 
Fantastiska färger!
 
Vasaloppet på tv, klarblå himmel både i Dalarna och här i Skåne:)
Ska absolut inte klaga, men känner mig blek och glåmig och alldeles jättetrist.
 
Sätter bara våren igång är jag nöjd, men tills allt snöblasket är borta fortsätter jag drömma om sandstränder, sköna bad, lite ljumma kvällar och lata stunder i en solstol.
 
Naturligtvis hoppas jag vi får en skön, svensk sommar i år. Med bara ett par mil till en härlig sandstrand ska vi inte klaga, men det är ju oftast lite si och så med badtemperaturen.
 
Nästa år dyker det upp en sån där milstolpe ibland födelsedagarna för min del. Den känns nästan lite overklig, känner mig inte alls så gammal ... tror jag ska börja spara rejält, så att jag kan fly(ga) iväg på en sån där lyxdröm ;) Eller nej förresten, då åker jag nog hellre två gånger något mer budget och får med mig familjen! Såvida jag inte kammar hem storvinsten i något lotteri, förstås ...
 
Vad vore livet utan drömmar?

(Samtliga bilder från tumblr.com)

1 kommentar:

  1. Hej Suz!
    Ja vad vore livet utan drömmar! Dagdrömmande är bara för härligt mellan varven! Härliga bilder, inte utan att man blir ressugen! Kul med en jämn födelsedag att se fram emot. Finns väl inget bättre sätt att fira den än med en resa med de närmsta!!
    Vilken dag vi har, sol, sol och mera sol!
    Här har vi fått sonens bacillusker men mår ända hyfsat ok. Var ute i solen ett tag på förmiddagen och krattade undan lite löv från en av rabatterna.

    Önskar dig en kommande spännande jobbvecka!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz