onsdag, mars 13, 2013

Love

 
Dessa kom med blomsterbud till mitt jobb idag<3
 
Tänk att det har gått 20 år sedan vi gifte oss, jag och mannen min!
Porslinsbröllop heter det visst - ignorerar vi totalt:)
I morse fick jag en mapp med vackra ord, löfte om en  dag med champagnefrukost och på kvällen en god middag vi lagar tillsammans. Sånt uppskattas här!

Bild från tumblr.com
 
Under den dagen ska vi även planera en weekend, tillsammans.
Kanske blir det en tur till London, eller så blir det cabben och en vårlig tur ner till Tyskland eller kanske Polen eller ... ja, vem vet var vi hamnar;)

Egen bild
 
Och behöver jag berätta hur överraskad och glad jag blev när det kom ett blomsterbud till jobbet idag! Med blommor till mig:) Tjugo underbart vackra rosor ... tack, älskling!
Och krya på dig, mannen min, som vilat i soffan idag.
 
Fullt så påhittig var inte jag ... men en whisky hade jag införskaffat till älsklingen.
Och planer på en god middag under kvällen.
Det är bara våra förbaskade förkylningar som sätter lite käppar i hjulet.
Vi kan väl säga som så, att fina vinet sparar vi till en annan kväll.
 
Ha en fin mitt-i-veckan-kväll<3

7 kommentarer:

  1. Stort grattis Suz!
    Så mysigt att ha en gemensam helg att planera för! Förstår att du blev överraskad av buketten till jobbet. Ett sånt underbart initiativ från mannen din!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Stora Grattiskramen till våra fina vänner, (jag hann med två minuters marginal) låter som härliga planer. Krya på er

    SvaraRadera
  3. Wow, fantastiskt! Så vackra blommor. Underbart! Förstår om du blev glad!
    GRATTIS till era 20 år!

    KRAM och ha en jättefin helg

    Lotta

    SvaraRadera
  4. Underbara blommor!! Underbart med så många år!! Önskar er all lycka och grattis grattis grattis till alla era fina år!

    Gåshud!!

    Kram Kram Kram
    //Tanja

    SvaraRadera
  5. Försenat grattis till era 20 år vännen!

    Många kramar

    Nettan

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott och vilken vacker bukett!!!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Ett stort grattis i efterskott till era 20 år tillsammans och er vackra kärlek.♥ Och vilken lycka att få en bukett med de ljuvligaste rosor med bud till jobbet.Romantik med stort R. :)

    Vad spännande med en weekend på vift att se fram emot. Livet är gott! :)

    Ta hand om varandra!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz