lördag, april 13, 2013

Believe - tro


Jag tror på att det ska bli vår igen ... det känns så nu. Tron och hoppet har återvänt! Det är lätt att tappa stinget, när man drabbas av dåliga vanor. Vädret fick en dålig vana av att behålla frostnätter långt in i april och jag fick en dålig vana av att stanna kvar i soffan, när jag väl hamnade där.

Men om vi bara tror riktigt mycket på något, då blir det till sanning - har jag fått höra många gånger. Det ligger något i det ... så jag tror på det goda i livet. Det som får människor att må bra. En sak för mig och en annan för dig, spelar ingen roll.

Om vi tror på det vi gör, då känns det rätt. Då trivs vi och mår bra. Jag försöker göra det jag tror på för att må bra. Try - Believe ...

... på återseende strax!

1 kommentar:

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz