söndag, april 21, 2013

Seg men glad:)

Gårdagens äppelpaj
 
Söndagsmorgon och jag måste hämta dottern vid bussen ganska tidigt ... tonåringar orkar hålla igång dygnet runt lika ofta som de tenderar att sova dygnet runt! Men jag, jag konstaterar att vi kom hem alldeles för sent i natt! En trevlig kväll med väldigt god mat hos svågern med sambo, men med några mil att åka så blev det alldeles för sent för min del. Trots att det var jag som körde ... så seg start på en solig söndag. Och så är ju jag en sån typ som inte går och lägger mig och somnar om igen, bara sådär. Middagslur i solen? Låter som en alldeles förträfflig idé:)
 
Och glad? Kan jag vara annat när det kommer beställningar i webbutiken!!! Jag säger jippie, tack och om ni bara visste hur glad och tacksam jag är för den respons jag fått under veckan! Tack fina människor - jag vet ju hur stenhård konkurrensen är men ni visar mig att det finns en möjlighet. Och jag ska jobba på att ni blir ännu fler;) och att ni återkommer:)
 
Idag ska jag göra slottsstek till middag, med gelé och pressgurka. Massor av nostalgi och jag längtar redan efter doften:) Och så blev jag så sugen på våfflor ... trädgårdsarbete och sen en nygräddad våffla i solen låter väl som en alldeles förträfflig söndagsplan? Och veckoplan? Den tar vi senare.
 
Ha en skön söndag, idag ska jag packa mina första paket;)
 


8 kommentarer:

  1. Låter som en skönt slapp dag! Grattis till din beställning på webbutiken! Nu ska jag också ta en titt där!
    Ha en skön kväll!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  2. Grattis till din webbutik och ha en härlig kväll!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Hej Suz!
    Härligt att njuta söndagen i långsamhetens lov ibland! Jag och en vän samt barnen har ätit lunch i växthuset idag medan våra män gått smideskurs på Romeleåsen. Sedan tea mot varm husvägg. Älskar helger så här års i stillsamt, njutningsfullt tempo. Igår blev det trädgårdsfix som planerat.
    Jätte kul att fler upptäcker din fina webbutik!
    Önskar dig en sprudlande, solig aprilvecka härnäst!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Ja nog märks det att man inte orkar hålla i gång som förr!
    Kul att du har fått en bra start med butiken. Har inte handlat än men det kommer.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Suz!! Du skriver så fint och jag blev så glad för dina ord hos mig. Du är jätteduktig!! Önskar dig så lycka till med din webbutik.

    Varm kram och tack för all värme och inspiration!!


    Lotta

    Ps. ska maila, har inte glömt ;)

    SvaraRadera
  6. Åh vad roligt att beställningarna börjar komma in! Måste kännas jättespännande och roligt!

    En tupplur i solen låter härligt speciellt en regnig dag som den här!

    KRamar

    SvaraRadera
  7. Så härligt att allt fler börjar upptäcka din butik. Mysigt. Och dina söndagsplaner lät alldeles underbara!

    Kramar

    Nettan

    SvaraRadera
  8. O vad gott det där ser ut!!
    Vilken fin blogg du har.

    Hälsningar Linda

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz