söndag, maj 19, 2013

Kontrasternas helg

 
Kikar in som hastigast för att önska er en skön Pingstdag, fina vänner! Igår varmaste dagen hitintills i år och idag den regnigaste? Kontraster, eller hur? Vi hade en skön dag i Lund med A igår, långlunch och massor med sol:) Mer om detta senare ...

Vi har haft lataste söndagförmiddagen med fina A, tittat på hennes lucia (hon var kandidat i Uppsala lucia 2012) som vi inte fått chansen att se tidigare. Jättefint! Men visst är det kontraster, att titta på lucia i maj:) Sen har vi ätit scones, äggröra och bacon! Nu får vi se vad resten av dagen bjuder på.

Och jag måste också tacka Anna ödmjukast, för att hon velat intervjua mig och publicera ett inlägg på sin fina blogg Bara Anna där hon just idag presenterar mig och min nya webbutik Var Dags Saker! Jag är så stolt över att få vara med i det fina pärlband av kvinnliga företagare Anna presenterar. Naturligtvis blev jag jätteglad när Anna mailade mig och undrade om jag ville vara med! Återigen stort TACK! Kika in på hennes blogg, massor av intressant läsning.


Ha en riktigt skön söndag!
Och kom ihåg lilla mamma nästa söndag,
det är inte för sent att beställa en liten present på

 
 
PS. Något tekniskt bråkar fortfarande, så nu blir det liggande bilder tills jag har kommit på något sätt att kringgå detta. Någon som har tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz