måndag, maj 06, 2013

Man får ...


... äta jordgubbar och lite glass när man är förkyld. Man får lägga sig på soffan efter jobbet och titta i tidningar också. Visst? Och ta en liten powernap. Det  har inte blivit mycket vettigt gjort här hemma idag, men så får det vara. Nu kurerar jag förkylning och det får minsann gå snabbt den här gången! Det är trist med vårförkylning, men jag är ju naturligtvis glad att det inte verkar vara någon värre åkomma.

Fortsätter njuta av trädgårdsblommor, de söta primulorna har slagit ut på vår norrsida. Hoppas ni ursäktar, men det kommer bli ännu fler bilder från trädgård och uterum nu. Och jag kan väl inte räkna mig till den sanna skaran bloggerskor, för jag glömde kameran i fredags när vi var i Dragör - hur knasigt kan det inte bli;) Sådana fina bilder det kunde blivit! Får ta igen det när vi tar roadtrips med cabben framöver.

Jag avslutar för ikväll och rundar av med ännu en kopp te innan det är dags att bädda ner mig under täcket för lite stärkande sömn. Grunnar lite på veckans kommande inlägg ... vi får se vad det blir;)

Ha en fortsatt fin vecka!

2 kommentarer:

  1. Jag har inte glömt dig, dina frågor kommer inom kort.
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig!!

    Varmaste kramen Lotta

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz