söndag, maj 05, 2013

Summering på en söndag

Söta blommor i trädgården just nu

Vi söndagssummerar och konstaterar att veckan varit innehållsrik, flera härliga och soliga dagar och en helt fantastisk inledning på maj. Och vi går en kort vecka till mötes, tre arbetsdagar sen långledig igen ... härligt!

Jag kurerar halsen med kopiösa mängder te, känner mig frusen men försöker ignorera varje förkylningstecken - jag vill inte! Men jag är förståndig och vilar mellan varven. Passar på att ta mig en tupplur mitt på dagen och det är inte likt mig, det vill jag lova.

Jag önskar er en fin start på kommande vecka och utlovar lite recepttips, lite mer om mitt lilla butiksprojekt och ett par bloggtips - visst kan det bli en lovande vecka:)

Söndagskramar!

2 kommentarer:

  1. Favoriter i vårrabatten!

    Ja, mota förkylningen i grinden nu....det är vår och härligt! Hoppas det hjälper med te och vila <3

    Ha en fin vecka Suz och stor kram!

    Lotta

    SvaraRadera
  2. Krya på dig Suz! Skönt med ännu en kortare arbetsvecka! Vilken lyx det är är!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz