fredag, juni 21, 2013

Glad midsommar!


Tittar bara inom för att önska er alla en riktigt Glad Midsommar! Det har varit lite si och så med både inlägg och kommentarer, men det är så det får bli emellanåt. Jag hoppas ni finns kvar, för jag har inte glömt er:)

 
Tack till alla er som kikar in hos mig och stort tack till er som även kikar in i min webbutik VAR DAGS SAKER :) Så kul att en del även klickar hem lite små favoriter!
 
Nästa vecka ska jag göra fler presentationer här på bloggen och försöka visa något annat än bara blommorna i trädgården:) Dottern och jag var och shoppade i tisdags, en ny butik har också hittat till Sjöbo och vi mötte världens åskoväder i veckan, men mer om det och lite annat nästa vecka.
 
Nu ska vi ha en skön midsommarhelg tillsammans med glada vänner och hoppas att vädergudarna är med oss, fullmånen är snäll och huvudvärken håller sig på behörigt avstånd (inte de bästa förutsättningarna med den här åsktunga värmen, men jag hoppas på det bästa).
 
En riktigt GLAD MIDSOMMAR till er alla!
Sommarkram från
Suz
 

 
 

3 kommentarer:

  1. Glad midsommar finaste Suz! Önskar dig strålande em och kväll! Vädret över förväntan, inte sant!
    Stor kram från mig,
    anna

    SvaraRadera
  2. Fortsatt glad midsommar Suz, här är det en mellandag i dag, jobbade i går och jobbar i morgon så det blir till att ta vara på lördagen.

    Kramar

    Nettan

    SvaraRadera
  3. Självklart finns vi kvar Suz. Det vet du. Vänskap handlar inte om hur ofta vi syns eller hörs av. Vi finns där för varandra oavsett. Och bloggar och kommenterar gör vi när vi har tid och lust. Respektfullt och kravlöst. Så ta det som det kommer vännen. Njut av sommaren och kika förbi när du har tid och lust.

    Kram på dig♥

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz