lördag, juli 20, 2013

Lovely weather


Kikar in ett kort ögonblick för att önska er en riktigt härlig sommarlördag! Vädret visar sig från sin allra bästa sida, sol och klarblå himmel, en lätt vind som svalkar lite skönt och vi fixar med lite allt möjligt här hemma. Hoppas hinna en sväng med cabben också - om inte annat så bara för att komma ut och känna vinden fläkta i håret en stund:)

Jag kommer definitivt att inta solstolen en stund också. Och det går inte att läsa något på datorskärmen i solen, därför är jag fullständigt frånvarande i era kommentarsfält - kära bloggvänner. Men jag har inte glömt bort er på något sätt. Kikar in lite snabbt hos er, bara för att inse att ni också kör ungefär på samma sätt:) Härligt, vi fångar sommaren och ledigheten utan att känna något tvång!

Ha en superskön lördag!

2 kommentarer:

  1. Helt rätt vi fångar sommaren och ledigheten utan att känna tvång! Hösten lär komma i år med och då kan vi vara mer aktiva!
    Är dock nyfiken på vad de mindre anteckningsblocken kostar! kan inte du maila mig... Men ingen brådska jag lär inte beställa innan semestern är slut!
    saramartinsson75@gmail.com

    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbart!!!

    Och jag ser att vi båda tycker om lavendel. Härligt <3

    Stor kram!!

    Lotta

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz