måndag, augusti 05, 2013

Olof Viktors & Sandhammaren

 
Ännu en härlig sommardag! Vi gör fler roadtrips och fikar på fler ställen, solar, äter glass och idag har vi till och med badat:)
 
Dagens tur styrdes mot Kafferosteriet vid Örum, men tji fick vi - där serverades enbart pizza och kakor. Nu hade vi riktat in oss på mackor och redan planerat pizzabak på grillen ikväll. Så det blev ett ganska raskt beslut om Olof Viktors istället. Ett ställe vi känner väl till och som för det mesta gjort oss väldigt nöjda, vilket de nådda fint upp till även idag:)
 
 
Sen gick färden vidare mot Sandhammaren för ett sol- och badstopp. Och ja, kära kusin - det är fantastiskt fint där;) Vattnet var härligt klart idag och lockade till och med oss till bad, trots att temperaturen garanterat inte höll den önskvärda! Ett par sköna timmar med någon liten mikrovila för mannen min och lite fotografering samt läsning för min.
 
 
 
Nu har det varit sommar i ordets alla bemärkelser för mig!
Den får naturligtvis gärna fortsätta ett bra tag till, men
ledigheten är härlig (tyvärr sista veckan), roadtrips har hunnits med
 och fler blir det säkert, strandbesök och dopp i havet, umgänge med vänner -
vad mer kan jag begära? En helt underbar sommar!
 
Nu är det pizzabak och ett glas svalt rosé väntar!

 


1 kommentar:

  1. Denna sommar är magisk! Vilka härliga roadtrips ni gör Suz! Många fina minnen att njuta av länge och plocka fram ur minnet i vinter.
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz