tisdag, september 17, 2013

Nyheter hos VAR DAGS SAKER!

 
Nu är det dags att kika in i min webbutik - VAR DAGS SAKER. Det har nämligen dykt upp lite nyheter där:) En ny leverantör i form av Aveva Design AB, som bland annat gör grytunderläggen ni ser ovan, har jag hittat.

 
Samtidigt har också lagret fyllts på med fler anteckningsböcker och roliga kort från Ogami, Ecojot och Chronicle Books. En stor, härlig svart bok från Ogami som är så fin att det skulle kunna få ligga framme som ett rent smycke!
 
Det har varit fullt upp här, massor att göra med foto, text och redigering i butiken och tiden som inte riktigt vill räcka till för allt jag vill ha in på dygnets timmar. Men jag tar upp listskrivandet igen och prickar av efter hand som jag lyckas få punkterna klara. Imorgon ska jag få iväg de där mailen som jag skulle skrivit för länge sedan. Frågor jag lovat besvara och hälsningar jag väldigt gärna vill få iväg.
 
Vi ses senare i veckan,
lite recepttips kanske skulle vara kul;)

3 kommentarer:

  1. Åh vad roligt med en massa nya produkter!! Kom på att jag måste säga till dig att min webbutik måste läggas ner innan jag ens hann starta den.. Vi har visst vissa bestämmelser angående priserna och webbutik som jag inte visste om. Får klura ut om det finns något annat sätt! Men tack för att du var så snäll och erbjöd din hjälp!

    KRam

    SvaraRadera
  2. Hej Suz!

    Vad spännande med nya leverantörer och nya produkter. Jag ska genast ta och kika in och kolla. :)

    Ibland är det så att tiden inte alls räcker till för allt som man vill göra. Att saker och ting hopar sig. Själv försöker jag hitta min balans i min nya vardag och dela in mina dagar så att det blir tid för alla de projekt jag håller på med just nu. Utan att det blir kaos. Det är en utmaning men jag tror och hoppas att det kommer att bli bra. Att jag hittar min balans.

    Ta nu hand om dig kära vän och ta saker och ting i din egen takt så att du mår bra och hinner med att njuta också. Ha en fin onsdag!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Ps. Så mycket fint Suz! Lycka till nu!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz