onsdag, januari 15, 2014

Dagens


Dagens är veckans utmaning hos Tatjanis - och det får bli dagens tips från mig:) Alla har kanske inte snappat upp att jag har en liten webbutik med diverse små detaljer. Klicka in ovan eller via länkarna i högerspalten och kika på sortimentet. Kanske finns det något som väcker intresse eller så har du kanske tips på något du skulle vilja se i sortimentet. Alla är välkomna med tips och idéer! Jag kan inte lova att jag har möjlighet att tillgodose alla önskemål, men jag vill gärna höra vad mina eventuella kunder kan tänkas köpa:)

Tyvärr fanns varken tid eller råd att åka till Formex i år, även om jag gärna skulle tagit en sväng dit. Hade jag bott närmre hade det definitivt blivit ett besök. Och då hade jag slagit en pling, Tanja - sällskap är bara kul! Men det kommer fler tillfällen.

Annars då? Jodå, här flyger dagarna iväg med både det ena och det andra. Jobb, helg, brunch/födelsedagsfirande hos fina kusin, handbolls-EM i ruskväder (fy sjutton så tacksam jag är att det var mannen min som satt bakom ratten!), jobb igen och alldeles för sena kvällar innan vi ramlar i säng! Så himla svårt det är att finna sig i rutinerna igen. Och så fullmåne på gång, då sover ju jag som en kratta:(

Men vi fortsätter äta nyttigt så gott vi förmår. I måndags blev jag lite snygg i håret och sen var det direkt iväg till Köpenhamn, nyttig lunch men lite sådär kvällsmat med pasta. Igår skulle jag tränat, men var så trött att jag stupade när jag kom hem så det blev både ett träningspass, pyttelite crosstrainer och yoga idag:) Ikväll ska jag göra en ny kycklinggryta, återkommer med bedömning.

Ha en mysig onsdagskväll och HEJA Sverige!

PS. Fler bidrag i utmaningen hittar du här.

12 kommentarer:

  1. Alltså, den där ugglan är ju bara för söt! Det rycker i klickfingret...
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ikväll värmer jag upp framför teven. Vi åker till Köpenhamn på fredag för att se matchen. Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken fin liten uggla du har där. Härligt med tips på länkar. Jag ska genast gå in på din hemsida och kika runt :)
    Ha en fortsatt mysig kväll, och gärna toppad med en svensk vinst !
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det var ett bra bidra och jag finns kvar ett tag till! Om vi inte åker nu så kommer ju mässor o annat tillbaka om ett tag ;-) å tänk Krattan, det var ett smeknamn jag hade när jag var yngre - fick du mig att skratta!

    Må gott Suz,

    Kramis - Tatjanis

    SvaraRadera
  5. Så fina tips på dagens. Får kolla din webbutik. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Tack för tipset, bakformarna var jättesöta, Karin

    SvaraRadera
  7. Eftersom jag inte är minsta intresserad av handboll, så ska jag ta mig en titt i din webbutik! Älskar din lilla uggla!
    Kramisar M.E

    SvaraRadera
  8. Jisses vilka hektiska dagar, förstår att du stupar i säng. Ska kika in i din webbshop nu. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Vilken söt uggla! Jag är ju ett stort ugglefan! :)
    Jaa...Formex....det hade varit kul! Jag har varit där ett par gånger under den perioden jag hade webbutik, men nu var det ett tag sedan. Det är ju superkul att vara där!
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  10. Kul med lite roliga tips

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  11. Jättefint! Du har så mycket härligt Nettan i din webbutik <3

    KRAM vännen och ha en härlig helg

    Lotta

    SvaraRadera
  12. Du har så många fina saker i din webbutik Suz. Saker valda med kärlek och känsla. Saker att bli glad av. Här hemma njuter vi av fina anteckningsböcker, skärbrädor och burkar från din fina butik. Jag hoppas att du och butiken får ett strålande 2014.

    Så mycket kul som händer hos er just nu. Mysigt!

    Ta hand om varandra!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz