fredag, mars 28, 2014

Soliga fredag!

Min egen morgonljustavla
 
Så blev det helt plötsligt fredag igen, och en underbart solig sådan! Energin kommer tillbaka och jag har städat, tvättat och hängt upp en maskin tvätt, bytt sängkläder, hängt upp en tavla och en almanacka, betalt de fakturor som förfaller nu och tagit en dusch. Det var kanske gårdagens vila som gjorde mig så effektiv idag, eller så är det solen som gör underverk:) 
 
Härligt morgonljus på nybäddad säng
 


Det knoppas utanför sovrumsfönstret ...

... snart kan vi njuta av rosa blommor!
 
Ha en ljuvlig fredag vänner!
 
PS. Det kommer recept från förra veckans mingel, för er som efterfrågat detta:) Ge mig bara lite tid att skriva ihop recepten, för som vanligt så har jag ju laborerat lite själv;)
 
 
 
 

5 kommentarer:

  1. O så effektiv du varit! Vilken känsla.... Och solen skiner visst i HELA långa Sverige!
    Trevlig helg önskar Eva

    SvaraRadera
  2. Underbart Suz! Njut helgen och stor kram från mig.

    Lotta

    SvaraRadera
  3. Härligt med sol och energi! Ha en underbar helg!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  4. Visst är det härligt när man har gjort allt det där färdigt och man kan njuta. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Denna sol! Detta ljus! Det är såå ljuvligt! Just nu visar termometern - som visserligen är mitt i solen - på 15 grader och klockan är bara 9! :)
    Ha en fin lördag!
    Kram Jennica

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz