onsdag, september 03, 2014

Mitt-i-veckan-rapport

 
Krya-på-mig-bukett från finaste mannen min<3 När han själv släpade sig till jobbet i måndags, trots en förfärlig hosta och kom hem med dessa underbara rosor till mig! Så kan man få ha det när man fortfarande befinner sig mest i vågrät läge med massa kuddar under huvudet. Okej, jag tycker kanske lite synd om mig själv emellanåt. Men det gör ont med dubbelsidig öroninflammation, som jag fick konstaterat idag. Så nu är det penicillinkur och hopp om snar bättring. Det här är ju inget att hänga upp sig på, bara låta kroppen vila vad den behöver så är vi snart tillbaka på topp ... eller nåja, nu ska vi väl kanske inte överdriva. Jag har ju inte varit så flitig med träningen i sommar. 

 
Men det här går som sagt över, hör nästan till vardagligheterna och jag är så tacksam för att jag klarat mig från förkylning hela sommaren. Jag skickar mina varmaste tankar till alla som kämpar på med mycket värre saker, som får kämpa hela tiden och ibland brottas med bakslag och orättvisor som borde kunnat undvikas helt och hållet. Det finns många jag beundrar där ute, ni är otroliga!
 
Mitt i veckan ja, hur ser det då ut? Hm, få se - huset håller inte på att falla samman, tror nog att vi ska kunna ta emot en löpargäst på fredag:) Men något Midnattslopp blir det då rakt inte för mig, heja på kan jag däremot göra. Men jag är lite bekymrad för hur vi ska lägga upp matplanerna, med ett lopp på en mil klockan 22! Det går ju inte med en vanlig lördagsmiddag precis. Tips någon?
 
Nej, nu behöver jag sömn. Inget mer bloggande ikväll!
 
Ha det fint och sköt om er<3


1 kommentar:

  1. Vad gullig din man är. Krya på dig. Hoppas det snart vänder. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz