onsdag, november 26, 2014

Bloggutmaning - förväntan

 
Onsdag och dags för bloggutmaning, dagens tema är "förväntan".
Och det enda jag kunde komma på var en tanke på en ny adventskrans.
Tänkte att jag skulle tillverka en, men kanske får det bli en halvfärdig,
som jag själv dekorerar. Vi får se vad jag känner för till slut.
 
Men förväntan inför advent har jag.
Att smyga igång lite mer, inte bara med några ljuslyktor:)
Kanske lever inte barnets förväntan kvar i mig längre,
men en mer vuxenbarnslig känsla har jag.
Förstår ni vad jag menar?
 
Vill ni se fler bidrag i dagens utmaning - kika in hos Tatjanis!
 
Ha en fin onsdag!
 

4 kommentarer:

  1. Förstår precis vad du menar. Man har en annan förväntan idag än när man var liten. Fint bidrag. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Tänker samma här, vuxenbarnslig=)) Det är fint att vara det, att se fram emot myset och glittret med lite fniss i magen.
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Jag känner nog att barnet lever kvar i mig när julen närmar sig! Fast kanske mera när det gäller att pynta och pyssla än själva julafton! Paketen skulle jag nästan klara mig utan i dag.
    Din stjärna är ju så fin så det är ju alldeles tillräckligt att ha den på dörren med
    en grankvist!
    kram M.E

    SvaraRadera
  4. Härligt bidrag och jag förstår dig full ut. Vid denna tiden varje år så kryper barnet i mig fram och förväntan ligger i luften över vad som ska komma.
    Önskar dig en fortsatt fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz