söndag, december 21, 2014

Året som gått - fotoutmaning vänner emellan

 
 
Första halvåret 2014.
Minnen för livet.
Florida och min 50-årsdag.
Dotterns bal och student.
Sen tryckte vi in ett bilbyte också:)
 
 
Det var inte bara jag som jubilerade,
mannen min överraskades med picknick på Skokloster.
 
 
Han fick också ett besök på Mackmyra Destilleri.
Jag lyckades driva fram en vallmo.
Och fotograferar Timbuktu i Sövde amfiteater.
Många sköna dagar på stranden fick vi också.
Och besök hos fin bloggvän:)
Sen kunde jag inte låta bli att ta med lille Rudolf.
Det är ju snart jul<3
 
Det var året som gått i all korthet.
Tänk så många minnen på så kort tid.
Och ändå finns det mer jag kunde tagit med.
Men det blir nog en årskrönika också, kan tänkas.
 
Roligt tema i dagens fotoutmaning
 
Ha en underbar söndag, sötisar<3
 

7 kommentarer:

  1. Så härligt att läsa!
    Det hinner hända så mycket, det är bra med teman och årskrönikor så man får påminna sig om det.
    Kram och mjuk dag// Hannis

    SvaraRadera
  2. Så fint år du haft. Du är duktig på att sätta ihop fina bilder med fin text. Ha en fin fjärde advent. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt år! Och jag ska absolut testa att vika stjärnor ikväll, superfina!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig kavalkad! Underbart år som snart är slut.
    Önskar dig en fortsatt fin söndag!
    Kramen

    SvaraRadera
  5. Vilken härligt bildkavalkad av ditt 2014, att blicka tillbaka och minnas är härligt. Önskar dig en fin julhelg. Kram Åse

    SvaraRadera
  6. Det ser ut att ha varit ett fint år hos dig och du bjuder på ett riktigt härligt inlägg till dagens tema!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Fin tillbaka blick på ett fint år. Det är roligt det här, att få summera det som har varit, att stanna upp och återigen minnas och titta på bilder o se vad som egentligen hänt.

    Fint bidrag Suz,

    KRAM - Tatjanis

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz