torsdag, december 11, 2014

Trotsa väder och vind

 
Igår trotsade dottern och jag väder och vind och tog en promenad vid sydkusten. Det var "håll i hatten" som gällde och det blev ingen lång tur. Men det är ändå härligt att uppleva havet även vid den här årstiden. Fåglarna har ju inte mycket val, men visst ser de lite pinade ut?

 
Solen höll på att gå ner. Känns tidigt nu, det är bara eftermiddag. Men vackra bilder på himlen kan det bli, den leriga vägen till trots. Ärligt talat blev vår promenad inte mycket mer än runt ett mysigt ställe som vi sedan besökte och införskaffade två stycken "julklappar" till oss själva. Att få boa in oss och njuta av spa, middag, övernattning och lyxig frukostbuffé någon gång under nästa års första månader. Och det är jag som kommer bli mest bortskämd, hade ju turen att få presentkort här när jag fyllde i våras och nu blir det dubbelt upp när jag kan ta dottern med mig en gång och mannen min en gång:)
 
Vi ses i decemberutmaningen imorgon:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz