måndag, mars 30, 2015

Monday, but it's ok!

 
Måndagar är inte min favoritdag i veckan! Men de kan vara bättre och sämre. Idag var det riktigt busväder i morse, snöblandat regn och hårda vindar. Det har fortsatt under dagen och bara en gnutta ljusnade det i eftermiddags. Känns lite konstigt att ha hämtat cabben ur vintergaraget. Men bättre tider kommer! Det vackra vädret återvänder säkert snart och då njuter vi i fulla drag.
 
Vill visa den här vackra skapelsen som jag fått av en fin vän. Jag har bytt lökar ett par gånger i den. Så söt och den står så vackert på vårt soffbord. Just här har den fått stå modell på ekbordet i uterummet, ljuset är ju så mycket bättre där.
 
Och på tal om vänner, tack så jättemycket för era fina kommentarer! Jag blir så glad och ibland både rörd och lite tagen. Det är så svårt att ta in att ni faktiskt är några stycken som brukar kika in till mig med jämna mellanrum. Det är stort för mig ska ni veta. Tack för att ni finns där ute och är med på min resa i bloggvärlden.

 
 
Hittade det här citatet på Pinterest igår. Det behöver jag på jobbet nu. Det hopar sig och bokslutsångest råder. Då behöver jag tänka på att inte oroa mig för det löser sig och jag har redan stenkoll - tror jag;) Men jag slänger in det som veckans citat, alltid användbart!
 
Simma lugnt, det ordnar sig!


3 kommentarer:

  1. Så ljuvligt söt glaskruka. Vackra dina bilder är. Visst är det tradigt väder. Håller med. Hoppas det snart vänder. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Men du vad fin den glaskrukan var, och med de små pärlhyacinterna i!! Bilderna är härliga som alltid :)
    Kloka ord som man måste påminna sig själv om, men ibland så svåra att leva upp till.
    En fin dag till dig!
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Men så galet vackert med krukan!
    Som ett inramat konstverk.

    Mjuka dagar till dig/ Kram Hannis

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz