tisdag, mars 10, 2015

Moodboard i färg

 
Idag blir det ett lättsamt inlägg, lite vardagsflärd i form av basplagg jag hittade i förra veckan.
Lite vårkänslor har hittat in i garderoben. På byxfronten fanns det bara jeans och ett par svarta byxor, lite klent nu när det börjar gå mot ljusare tider. Tog en tur hos ett par av de stora kedjorna i förra veckan och hittade tre par bara sådär, med skaplig rabatt slog jag till direkt. Att det sen slank med en prickig sjal, en blus och en tröja får vi se som lite bonus:) Det blev mycket på en gång, men till ett väldigt bra pris.
 
Jag tyckte jag fick ihop en härlig moodboard av vårfärger med nyförvärven. Och det finns definitivt redan en hel del i garderoben som kan kombineras med dessa i lite olika stilar. Tror jag står mig ett tag nu, även om jag spanat in ett par riktigt snygga saker som kunde gjort det hela helt komplett. Tycker dock att prislapparna inte är helt rätt där, kan vara så att det faktiskt inte är riktigt prisvärt. Det går faktiskt att  ha is i magen och se om det finns något kvar när det är dags för rea.
 
Måste matplanera och göra inköpslista,
ha det gott finingar<3


3 kommentarer:

  1. Perfekt! Snyggt och så härliga färger tillsammans. Skön känsla när man hittar lite nytt och är det då till ett bra pris är lyckan gjord!
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Härligt! Behövs inte så mycket egentligen så har man piffat upp hela garderoben=))
    Tänk att det är vår nu...så himla skönt!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Känner igen den där kombon: Blå,, vitt, rött, randigt, prickigt! Hittas i min garderob också :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz