tisdag, december 15, 2015

Glittra i själen

 
Jag lovar - den här lakritsen får dig att glittra i själen!
Ljuvliga julkryddor möter en rund lakritssmak
i en alldeles perfekt balans. Enligt min smak i varje fall:)
Haupt Lakrits inköpt hos Gardeco.

 
I granen glittrar det också.
Det är inte lätt att fotografera nu, men med dotterns kamera går det lite bättre.
Så jag la beslag på den ikväll;) För att fånga lite glitter.
 
Hur har ni det därute? Ingen stress hoppas jag.
Bara göra det roliga och inse att det blir jul oavsett hur vi bär oss åt.
Ikväll gick vi en kvällsrunda i byn här hemma,
delade ut lite julkort och fick värmande glögg på ett litet stopp.
Imorgon tänkte jag att vi skulle göra kola på nytt sätt.
Avslöjar mer när jag kan visa resultatet;)
 
Och vet ni,
nu är det bara en vecka kvar.
Tills att det vänder alltså,
och vi kan se fram emot ljuset igen.
Men nu har vi så mycket ljus i våra hus och trädgårdar
att det räcker och blir över.
Fint är det, men lite galet egentligen.
 
Ha det fint
och tack till alla som kikar in<3


4 kommentarer:

  1. Jag måste prova en där lakritsen, låter magisk!!! Tack för att du är med Suz!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Suz!
    Låter som mysig juluppladdning!
    Här har vi klätt granen ikväll, två mkt exalterade pojkar som hjälpte till!!
    Önskar dig & familjen en riktigt god jul!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Fint med glitter och fina bilder. Jättesvårt att fota på kvällarna nu. Kram

    SvaraRadera
  4. Här tar vi det väldigt lugnt inför julen.
    Fokus på mat och umgänge=))

    Glitter av lakrits! Älskar den tanken, så älskar jag lakrits också.

    Kram och fin helg // Hannis

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz