söndag, juli 31, 2016

Sommar, semester och road trips


Jag skulle ju kunna fylla spaltmeter av text om sommar, semester och
road trips, men jag tror jag låter bilderna tala för sig istället.
Njuter av trädgården, fika med familjen och fotbollsgolf.


Det har varit konsert på hemmaplan, fika, bärbuffé, träffa vänner,
shoppa möbler, fixa med ovanvåningen och uterummet och mycket mys.


Det har varit Ölandstrip med vänner, mycket gott och Badrock<3
Massor med avkoppling men också cykeltur och promenad i Borgholm.
Och sol, sol, sol ... perfekt cabbeväder!


Öland visade upp sina bästa sidor skulle jag tro!


Ännu mer mys hos andra vänner och mycket gott även här!
Skärgårdstur, lantliv och vackra vyer.
På hemvägen både hotell och besök i inredningsbutik.
Och så var vi restauranggolfare igen;)


Ljuvliga bärfrukost, skulle jag kunna njuta vareviga dag.
Men framför allt är det så skönt att ta det lugnt och njuta av dagarna.
Det är alltid lite småfix, pyssel och annat som kan göras.
Eller så blir det en tur med cabben i solen. Kanske hälsar på vänner eller släkt.
Dröjer mig kvar i sängen någon morgon och läser en bra bok,
medan regndropparna sakta faller utanför.
Vill lyssna på lite sommarpratare, har inte hunnit det än.

Det är semester och vi har fortfarande hälften kvar att njuta!

Stor kram till alla som kikar in<3


3 kommentarer:

  1. Ljuvliga sommar och du har njutit av det bästa ser jag! Härligt!
    Nu hoppas vi på en lika skön augusti, eller hur?!
    Sommarkram från Titti

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt att ta dagarna som de kommer. Här är mer än hälften av semestern kvar. Det blev sen i år. Men njuter för fullt. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Härligt Suz! :) Jag hoppas att ni fortsätter att njuta av sköna lediga sommardagar och har det riktigt gott. Och vilken fantastiskt fin sommar vi har haft. Dessutom finns de en hel del kvar att njuta av. :) Här kramar vi ur det sista av de lediga dagarna nu innan vardagen kickar igång på allvar igen. En spännande höst ligger framför oss och efter en härlig sommarledighet ska det bli roligt att ta sig an allt det nya. :)

    Ta hand om varandra och fortsätt njuta av ledighet och sommar.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz