måndag, oktober 31, 2016

Hejdå oktober!


Hejdå oktober!
Inte blev det så många inlägg i den här månaden heller.
Men jag finns här, bara lite mer upptagen
och kanske lite mindre inspirerad att skriva.
Eller kanske egentligen mer disträ och utan ordentlig
tidsplanering över fritiden.


Dagliga rutiner på jobbet som naturligtvis kastas omkull nästan varje dag.
Kanske därför lite mindre listskrivande över fritiden.
Men igår hade jag en fullmatad lista och hann med allt utom en punkt.
Så veckoinköpen imorgon kommer säkert bära med sig något improviserat.
För naturligtvis hann jag inte med att sätta mig med kokböckerna.
Men jag har en plan i huvudet:)
Och snart kommer den där stunden när jag tar mig tid att djupdyka
i mina härliga kokböcker för massor av inspiration.

Idag har det varit Halloween men vår pumpa fick vara hel
och pryda ett fat istället.
Ett gäng utklädda tonårstjejer var här ikväll,
bus eller godis - men de verkade inte ha förberett något bus direkt.
Vi tog ändå det säkra beslutet att ge dem godis!

En fin vecka till er
och en härlig start på november<3


2 kommentarer:

  1. Ja, vilken härlig oktober det blev med alla vackra färger och det milda vädret. November ser ut att föra med sig både frost och snö i veckan. Brrr, det blir till att leta fram vantarna. ;)
    Var sak har sin tid Suz och vi finns här när tid och lust för bloggande finns. Så njut du av hösten och skriv när du känner för det. :)

    Sköt om dig!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Så fina höstbilder! Just det, dags att ladda med godis inför morgondagen... Kram Suss

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jättekul att du tittade in här hos mig, hoppas du återvänder:) Kram Suz